Data e postimit: 2014-08-12 20:32:23
Lexime: 3864
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Një ditë e mirë,një fjalë e mirë !

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Fjalë të Mira Thuaj fjalë të mira O Njeri Realitetit jepi përparsi Thuaje të vërtetën Gjithkush të ka lakmi Mos e parapëlqe gënjeshtrën S guxojmë të mendo...
Autori: madita syla · Lloji: Analize letrare · Tema: Fjalë të urta
Gjysherit thonë... 1.Ate që e pështyn mos e lepij. 2.Ajo që ke frik të gjen. 3.Zjarrit po nuk i fryve nuk ndizet. 4.Mendja e lartë , këmbët në baltë. 5.Dita e mirë dihet në mëngjes . 6.Fqinjtë e mirë kanë vlerë të madhe. 7.Gjuha...
Autori: Aresa Selmani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: viti i ri 2016
Jeta nuk matet nga numri i frymarrjeve por nga qastet që të lënë pa frym.Prandaj dashuroni qdo ditë,dhuroni mirësi qdo ditë,jeni pozitiv qdo ditë.Qdoditë është një faqe libri dhe qdo fundvit është fundi i një kapitulli....mis harroni jemi n...
Autori: Eriola Muzaqi · Lloji: Hartim · Tema: Shoqes time
-Ne ishim shumë të afërta por një ditë çdo gjë ndryshoi.Ajo filloi të mbante distancë e unë nuk e dija arsyen.Një ditë erdhi e më tha:pse ti,shpalose sekretet e mia ,unë nuk të besoj më ty .Unë duke u munduar ta qetësoja i thashë:nuk ka...
Autori: Bekon Demiri · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Çka përmban Urtësia"
Urtësi është një gjë që është e vërtetë dhe që nuk e ndryshon dot ti, Urtësia bën pjesë në mirësi që nuk ka fare ligësi. Vetëm një urtësi m...
Autori: Leonita Berisha · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Nënë
Nënë Fjalë më të ëmbël se kjo nuk ka Fjala “NËNË“ të bënë krenar Nga do që shkoj të mendoj Asnjëherë s‘të harroj Më mësove, më edukove Në çdo lotë më gëzove Nëna ime më e mira bë botë T‘mirat e kësaj bot...
Autori: Bekon Demiri · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Përshkrimi i mençurisë
Mençuria është me vlerë prandaj përdore çdoherë, mos e le dhe një pikë të vetme pa e shfrytëzuar se nëse bëhesh i tillë të mirën e ke injoruar. Bëhu i kujdesshëm kur flet ...
Autori: Bekon Demiri · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Përshkrimi i sinqeritetit
Sinqeriteti ka për detyrë të udhëzoj ty në atë që është e mirë, prandaj mësoja vlerën sinqeritetit sepse të hapen dyert e Xhennetit. Sinqeriteti të dhuron përfitime sepse tÃ...
Autori: Bekon Demiri · Lloji: Poezi dashurie · Tema: "Përshkrimi i lumturisë"
Lumturia është një ndjenjë e mirë e rehatshme që t'i hap dyert e ardhshme, të dhuron mirësi, sa që kur mendon për mirësi, thua vallë mos jam më i lumtur se sa ti? Be...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Djal i mirë Jam i urtë S'jam i vështirë Mua më thonë : Je djal i mirë S'je gënjeshtar Po i sinqertë Je një djal serioz Me të vërtetë S'je i mallkuar Por i bekuar ...
Autori: Emira Buçi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Thesari i çmuar i fshehur në një ishull te braktisur"
E emërtova thesar por ka vlerë edhe më shumë ,i fshehur në një ishull te braktisur për dikë që e humb.Familja bëhet fjalë,e shtrejnta në këtë botë por për disa është fshehur se e ka humbur për qëllim të kotë.Nga zoti u krijove,e nga ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Goja bluan fjalë ,të mira e të këqija !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Urime Ditëlindja Ditëlindjen ta uroj Fat dhe lumturi Të dëshiroj Njëqin vite të jetosh Paq gëzim dhe shëndet Dëshira tu bëftë realitet...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1Zhgënjimi më i madh, është kur nuk presim nga ai që deri dje ia bëmë dhjetë të mira ,e ai le që nuk është falenderues e mirënjohës ndaj neve ,po përkundrazi hedh në greminë ato …! 2.Në ditët e sotme,brenda një fytyre fshehen shumë...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com